چاپ دیجیتال دیجیتال چاپ چاپ دیجیتال پیشرفته چاپ دیجیتال حرفه ای چاپ دیجیتال در تهران قیمت چاپ دیجیتال
تعریف چاپ دیجیتال
تیر ۶, ۱۳۹۹
نکات مهم در طراحی کاتالوگ حرفه ای
تیر ۹, ۱۳۹۹

تعریف چاپ استیکر و چاپ مش و کاربرد آنها

با چاپ استیکر و چاپ مش می‌توان در بهترین و پردیدترین مراکز عمومی اقدام به تبلیغات به شکل موثر کرد. برای اثر گذاری بیشتر مش و استیکر بایستی در چاپ مش و چاپ استیکر اصول طراحی و تبلیغاتی را رعایت کرد.

چاپ استیکر چیست؟

متریال مورد استفاده برای چاپ استیکر یا همان چاپ وینیل، pvc است که این جنس ویژه باعث خاصیت ضد آب و رطوبت استیکر شده است. از این رو چاپ استیکر را می‌توان در مکان های مختلف بدون هیچ گونه محدودیتی نصب کرد.

چاپ استیکر و مش دارای چسب در پشت آن بوده که عملیات نصب آن را آسان ساخته است. چاپ استیکر در دو نوع کلی شیری و شیشه ای امکان پذیر است. استیکر شیشه‌ همانطور که از نام آن مشخص است، پس از چاپ همانند شیشه از دو طرف دید دارد و استیکر شیری دارای زمینه سفید بوده و تصویر در آن از یک طرف دید دارد.

چاپ مش چیست؟

مش نیز همانند استیکر دارای جنس pvc است، با این تفاوت که چاپ مش دارای سوراخ‌هایی است که برای عبور نور هستند. از این رو برای مکان‌هایی که نیاز به حفظ نور محیط بوده، استفاده از چاپ مش بسیار مناسب است.

چاپ مش کاربرد فراوانی در صنعت تبلیغات دارد و از روش های تبلیغاتی مناسب محسوب می‌شود. مش هم همانند استیکر خاصیت ضد آب دارد که کاربرد آن را آسان ساخته است.

کاربرد چاپ استیکر و چاپ مش :

چاپ مش و استیکر را می‌توان هم برای فضای داخلی و هم فضای خارجی استفاده کرد، جنس خاص استیکر و مش باعث ایجاد قابلیت نصب آسان چاپ استیکر و مش شده است.

چاپ مش و استیکر دارای انواع مختلفی است که قابیلت استفاده از آنها را در مکان‌های مختلف فراهم کرده است. چاپ های براق و یا مات می تواند بسته به میزان نور محیط مختلف انتخاب شوند.

چاپ مش و استیکر را می‌توان روی شیشه نصب کرد، از این رو یکی از روش‌های تبلیغاتی مناسب برای نصب بر روی شیشه مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، کف پاساژها و مراکز خرید بوده و می‌تواند برای خریداران کالا و خدمات بسیار جذاب و کاربردی باشد.

چاپ استیکر ماشین :

یکی دیگر از موارد استفاده چاپ استیکر، چاپ استیکر ماشین است. ماشین‌ها و وسایل نقلیه به دلیل اینکه مسافت‌های فراوانی را طی و در معرض دید مخاطبان فراوانی قرار می‌گیرند، گزینه مناسبی برای تبلیغات جمعی و گروهی هستند.

چاپ استیکر ماشین بایستی متناسب با ابعاد مختلف باشد و تنها واحدهای معتبر چاپی هستند که می‌توانند چاپ استیکر و مش را با ابعاد بزرگ و دلخواه انجام دهند.

شما بارها ماشین های یخچال دار را دیده‌اید، یکی از موارد کاربردی استفاده از چاپ استیکر، کاربرد روی ماشین‌های یخچال‌دار است. وسایل نقلیه پخش شرکت های صنایع غذایی و تجاری به خوبی می توانند از چاپ استیکر و مش استفاده کنند.

چاپ استیکر ماشین بایستی با کیفیت بالا انجام شود، زیرا در معرض باد و باران و نور فراوان قرار می‌گیرد و بایستی با کیفیت بالا انجام شود تا طول عمر مناسب را اثر چاپی داشته باشد. استفاده از جوهرهای مرغوب و یا استفاده از لمینت کردن و دستگاه‌های مناسب می‌تواند کیفیت بالاتری را برای چاپ استیکر ماشین فراهم کند.

برای تبلیغات بهتر بایستی چاپ استیکر و چاپ مش به بهترین نحو ممکن انجام شود، از این رو واحد چاپی بایستی از دستگاه‌های مناسب و به روز برای این امر استفاده کند، استفاده از فناوری چاپ اکوسالونت می‌تواند کیفیت بالاتری برای چاپ استیکر و مش فراهم کند. استفاده از جوهرهای با کیفیت می‌تواند کیفیت بالاتری را برای چاپ فراهم کند. چاپ با تنوع رنگی و ایجاد در اندازه‌های مختلف و استفاده از جوهر چاپی با کیفیت می‌تواند اثری زیبا و موثر را برای مخاطبان فراهم کند.

لمینت استیکر و مش :

یکی از موارد تکمیلی که می‌تواند در چاپ استیکر و چاپ مش لحاظ شود، لمینت کردن استیکر و مش پس از چاپ است. لمینت کردن هم زیبایی چاپ را افزایش داده و هم دوام و کیفیت را افزایش می‌دهد. روکش لمینت باعث افزایش دوام و پایداری و افزایش مقاومت به سایش و خش شده که باعث افزایش عمر به کارگیری چاپ مش و استیکر می‌شود.

چاپ مش و چاپ استیکر می تواند حاوی پیام تبلیغاتی و معرفی یک برند شامل لوگو و اطلاعات خاص یک کالا و یا خدمات باشد که در این مورد چاپ مش و استیکر کاربرد تبلیغاتی دارد و گاهی می توان برای زیباسازی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گیرد که در این مورد کاربرد تزئیناتی دارد.

از خواص بارز استیکر و مش می توان موارد زیر را نام برد:

* ضد آب و رطوبت بودن
* قابلیت شستشو استیکر و مش که این امر باعث شده همواره تازگی و تمیزی استیکر و مش را بتوان حفظ کرد.
* قابلیت نصب و جدا شدن آسان استیکر و مش
* مقاومت و پایداری بالا که باعث عدم پارگی بخصوص در شرایط محیطی مختلف شده است.

نصب چاپ استیکر و مش :

برای نصب چاپ استیکر و چاپ مش موضع مورد نظر را بایستی به خوبی تمیز کرد و با استفاده از آب و مایع ظرفشویی عملیات نصب را انجام داد. بایستی دقت کرد زیر چاپ حبابی نباشد و اگر حبابی بود با کارتک حباب را از بین برد تا چاپی صاف و بدون حباب در معرض دید مخاطبان قرار گیرد. نصب استیکر بر روی سطوح صاف و صیقلی بسیار آسان است.

استیکر و مش در صنعت تبلیغات بسیار مهم و کاربردی بوده و باعث افزایش محبوبیت برندهای مهم تجاری شده است. می توان بر روی دیوارها و سطوح اجسام، شیشه‌های پر بازدید به بهترین نحو ممکن چاپ مش و استیکر را به کار برد.

منبع : مهر نیوز

آخرین اخبار صنعت چاپ دیجیتال را اینجا بخوانید

این مطلب مفید را بخوانید:  نورد آنيلوکس چیست ؟
شروع مشاوره آنلاین
چگونه میتونم راهنمایتون کنم ؟
چاپ دیجیتال رازی
ارائه خدمات چاپ دیجیتال
چاپ پلات و لمینت
کارت ویزیت دیجیتال
چاپ فضای داخل
سازه های نمایشگاهی
چاپ افست عمومی
خدمات پرینت ، پلات و اسکن
تماس از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره
09121895803
لطفا برروی "شروع مشاوره آنلاین" کلیک کنید