چاپ روی بطری به چه شکل انجام می‌شود؟
آبان ۱۴, ۱۳۹۹
انواع مختلف مقوا در سال ۲۰۲۰ کدام است ؟
آبان ۱۶, ۱۳۹۹

انتخاب نوع کاغذ در چاپ کارت ویزیت

زمانی که قصد چاپ کارت ویزیت دارید، باید به خاطر داشته باشید که این محصول تبلیغاتی قرار است که به طور مداوم در حال جابجایی و انتقال باشد. برای مثال، از جیب به داخل کیف و یا جابجایی بین کاغذهای کتاب­های مختلف . بنابراین خیلی مهم است که در مقابل خط و خش، مقاوم باشد.

احتمالاً می­توانید حدس بزنید که برای این منظور، نوع براق انتخاب بهتری است. کارت ویزیت­‌های براق علاوه بر بادوام بودن، به خاطر درخشش و سرزندگی رنگ­ها، جلب توجه بیشتری هم می­کنند که از لحاظ تبلیغاتی، اهمیت به سزایی دارد. دقیقاً به همین خاطر است که اکثر مشتری­های ما کارت ویزیت­‌های براق را انتخاب می­کنند. مخصوصاً اگر کارت ویزیتشما شامل تصویر نیز باشد، درخشش می­تواند تأثیر قابل ملاحظه‌­ای در تأثیرگذاری آن داشته باشد.

کارت ویزیت مات چه زمانی توصیه می­شود؟

با این حال، شرایط خاصی نیز وجود دارد، که استفاده از کارت ویزیت­های مات مناسبتر است. برای مثال، اگر رنگ قالب پس زمینه کارت ویزیت شما سیاه یا یک رنگ بسیار تیره است، کارت ویزیت مات راحت­تر به چشم می­آید. همچنین بسیاری از مشتریان سنتی کارت ویزیت­ها مانند وکلا و حسابداران، کارت ویزیت­‌های مات را به خاطر رسمی­تر بودن ترجیح می­دهند. از سوی دیگر، اگر می­خواهید کارت ویزیتی در اختیار مشتری قرار دهید که بتواند با مداد یا خودکار بر روی آن یادداشت کند، ناگزیرید که کارت ویزیت مات را انتخاب کنید.

این مطلب مفید را بخوانید:  دروپا بدون سازندگان بزرگ ماشین چاپ چگونه خواهد بود
شروع مشاوره آنلاین
چگونه میتونم راهنمایتون کنم ؟
چاپ دیجیتال رازی
ارائه خدمات چاپ دیجیتال
چاپ پلات و لمینت
کارت ویزیت دیجیتال
چاپ فضای داخل
سازه های نمایشگاهی
چاپ افست عمومی
خدمات پرینت ، پلات و اسکن
تماس از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره
09121895803
لطفا برروی "شروع مشاوره آنلاین" کلیک کنید