هایدلبرگ Heidelberg | معرفی شرکت هایدلبرگ
شهریور ۳, ۱۳۹۹
اپسون Epson | معرفی شرکت اپسون
شهریور ۶, ۱۳۹۹

کانن Canon معرفی شرکت کانن | تکنولوژی برتر و همه جانبه

کمپانی کانن یک شرکت ژاپنی فعال در زمینه تکنولوژی است. این شرکت اکنون به عنوان یکی از غول های صنعت عکاسی، نور و چاپ مطرح می شود. کانن امروزه در نقاط مختلف دنیا از جمله آمریکا، اروپا، خاورمیانه، آفریقا و اقیانوسیه دارای مراکز مدیریت می باشد که بر تمام شعب کانن در کشور های شامل حوزه خود نظارت میکنند. کانن را معمولا با بازه ی گسترده دوربین های عکاسی آن می شناسند اما اگر شما سر و کار با صنعت چاپ (چه در ابعاد وسیع و تجاری و چه در ابعاد کوچک مانند محل کار و منزل) داشته باشید به خوبی با قدرت چاپگر های کانن آشنا هستید.

شروع کار کانن :

کمپانی کانن که در ابتدا یک آزمایشگاه تجهیزات اپتیک بود، کار خود را در سال 1933 و با تولید لنز آغاز کرد. با پیشرفت و تحقیقات بیشتر در سال 1934 اولین نمونه از دوربین 35mm ژاپن را با نام کوانون(kwanon) که پایه کانونی مسطح داشت ارائه کرد. در سال 1937 چهار همکار به نام های تاکشی میتارای، گورو یوشیدا، سابورو اوکیدا و تاکئو مائدا آزمایشگاه تجهیزات اپتیک دقت را تاسیس کردند که 10 سال بعد و در سال 1947 نام این آزمایشگاه به طور رسمی به کمپانی کانن (با الهام از نام اولین دوربین ساخته شده) تغییر یافت. این کمپانی تا به امروز انواع و اقسام تجهیزات نور و تکنولوژی اعم از انواع دوربین های عکاسی و فیلم برداری، ویدیو پروژکتور ها، پرینتر و اسکنر‌های ساده و چندکاره، چاپگر‌های دیجیتال ماشین حساب و .. را به بازار ارائه داده است و به یکی از محبوب‌ترین برند ها در زمینه تکنولوژی تبدیل شده است.

ابتکار و تنوع در محصولات، رمز موفقیت کانن :

زمانی که به تاریخچه کانن نگاه می کنید تنوع محصولات تولیدی این کمپانی شما را متعجب می کند ولی همین تنوع راز موفقیت این کمپانی در سطح جهانی و در زمینه های مختلف است. کانن با تنوع محصولاتی که دارد تقریبا نیاز تمام افراد را در زمینه دوربین، پرینتر، دستگاه کپی و … پاسخ داده است. از سال 1965 کانن اولین دستگاه کپی خود را به بازار معرفی کرد و سپس با گذشت زمان با ایجاد تغییرات مطلوب نمونه های به روز تر را ارائه داد. دستگاه کپی ppc(plain-paper copy) یا کپی کاغذ مسطح، کپی با حافظه، کپی با سرعت بالا(135 کپی در دقیقه)، اولین کپی خانگی دنیا با کارتریج قابل تعویض، دستگاه کپی دیجیتال و لیزری سیاه و سفید و تمام رنگی از انواع این دستگاه های کپی هستند. در سال 1975 همزمان با توسعه دستگاه های کپی و دوربین، کانن اولین پرینتر لیزری خود را به بازار معرفی کرد.

در سال 1984 دستگاه pc printer 70 اولین دستگاه پرینتر و برگه خوان دنیا توسط کانن تولید شد. همچنین کوچکترین و کم وزن ترین پرینتر لیزری دنیا را نیز در این سال تولید کرد. یک سال بعد اولین پرینتر جوهر افشان خود را معرفی کرد. سال 1992 کانن پرینتر جوهر افشان تمام رنگی خود را معرفی کرد. با آغاز قرن 21 در سال های 2001 و 2002 سری image runner 3300 به صورت سیاه و سفید و رنگی عرضه شدند. این سری بیشتر برای شرکت هایی که با پرینت و کاغذ سر و کار داشتند مناسب بود و به صورت چند کاره ساخته میشد. سری w8200 یک پرینتر چاپخانه ای بود که با استفاده از رنگدانه (pigment) عملیات پرینت را انجام میداد. سری image press چاپگر های تبلیغاتی بودند که اولین بار در سال 2006 ارائه شدند. در سال 2004 اولین سری از چاپگر های خانگی pixma به بازار عرضه شد و در سال های بعد این پرینتر ها با اسکنر نیز ترکیب شدند. سری image runner advance سری پیشرفته تر و سریع تری از ایمیج رانر است که توانایی پرینت 100 برگ در دقیقه و کاغذ های اندازه A3 را دارد. این سری همچنین از تکنولوژی برش کاغذ نیز برای چاپ استفاده می کند.
با گذشت 90 سال همچنان پر قدرت

کمپانی کانن امروزه در بسیاری از سمینار ها و نمایشگاه های مربوط به صنعت چاپ شرکت می کند و از شرکت های برتر تولید دستگاه چاپ می باشد. این شرکت هر چند سال سری جدید تر و پیشرفته تری از چاپگر های تجاری و خانگی خود را ارائه می دهد که رضایت تمامی افرادی که با چاپ در ابعاد کوچک یا بزرگ سر و کار دارند را کسب کند.

منبع : وب سایت چاپخونه و منابع تولید محتوا

چاپ دیجیتال و اهمیت در تبلیغات

این مطلب مفید را بخوانید:  زیراکس Xerox معرفی شرکت زیراکس
شروع مشاوره آنلاین
چگونه میتونم راهنمایتون کنم ؟
چاپ دیجیتال رازی
ارائه خدمات چاپ دیجیتال
چاپ پلات و لمینت
کارت ویزیت دیجیتال
چاپ فضای داخل
سازه های نمایشگاهی
چاپ افست عمومی
خدمات پرینت ، پلات و اسکن
تماس از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره
09121895803
لطفا برروی "شروع مشاوره آنلاین" کلیک کنید