قیمت چاپ دیجیتال
قیمت چاپ دیجیتال بر چه اساسی است
فروردین ۲۲, ۱۳۹۷
چاپ دیجیتال شیت عمومی و اختصاصی
تفاوت شیت اختصاصی و عمومی
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷
کارت ویزیت - قسمت اولReviewed by Mwadmin on Apr 12Rating: 5.0طراحی کارت ویزیت - قسمت اول

کارت ویزیت

یکی از رایج ترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود. به عنوان بهترین معرف شما در بازار میان مشتریانی است که به هر بهانه ای به فروشگاه شما سر می زنند. با همین کارت کوچک می توانید خودتان را بهتر معرفی کنید. کارت ویزیت بهترین راه دسترسی به اطلاعات شما از جمله آدرس شبکه های اجتماعی که در آن فعالیت و کسب و کار دارید می باشد.

کارتی با اطلاعات کسب و کار فرد یا شرکت است که جهت معرفی رسمی شرکت یا فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور معمول در این کارت از نام و نام خانوادگی، نام شرکت و آرم شرکت به همراه نشانی و اطلاعات تماس استفاده می‌گردد.

منبع: ویکی پدیا

این کارت کوچک ارزان قیمت است و بارها میتواند با هزینه‌ای مناسب تکرار گردد. امروزه تمامی فروشگاه های بزرگ و کوچک تا نهادها و شرکت ها از این ابزار استفاده می کنند. یکی از مواردی که در چاپ دیجیتال بسیار کاربرد دارد، همین امر میباشد.

کارت ویزیت چاپ دیجیتال چاپ دیجیتال رازی

اهمیت کارت ویزیت :

همانطور که قبلا گفته شد این کارت کوچک معرفی کننده شما و کسب کارتان می باشد. هر چند شما با این کار، بازاریابی یا تبلیغات مستقیم انجام نمیدهید. اما میتواند بطور غیرمستقیم در جذب مشتریان تأثیر داشته باشد.

یکی دیگر از اهمیت‌ها این است که مشتریان و مراجعه کنندگان همیشه خواستار شماره تماس یا ادرس اینترنتی شما هستند که می توانید با یادداشت روی برگه ای کوچک به ان ها ارئه دهید اما این نوع ارائه و این نوع معرفی چندان حرفه ای بنظر نمی‌رسد و چه بسا کسب و کارتن را زیر سوال می برد.

کارت ویزیت صرفا برای یک شرکت تولیدی یا فروشگاه یا یک دفتر خدماتی توصیه نمی شود. بلکه برای افرادی که کاری شخصی یا حتی خانگی انجام می دهند ضروری است. برای مثال فردی که تدریس خصوصی انجام می دهد میتواند کارت ویزیت مناسبی برای خود تهیه کند.

اطلاعات کارت :

کارت ویزیت شامل اطلاعاتی مفید برای دسترسی آسان و سریع مشتریان است. این طراحی حاوی نام، آدرس، نام فروشگاه، تصویری حاوی نمایشی از فعالیت شما، آدرس شبکه های اجتماعی و فعال شما در تلگرام یا اینستاگرام و گاهی شامل عبارتی است که شما را در ذهن مخاطبان هک می کند.

اطلاعات کارت باید به گونه ای باشد که با یک نگاه کوچک و گذرا به آن مشتری جذب شما شود. به یاد داشته باشید اطلاعات چاپی و محتویات درون کارت از نوشته ها تا تصاویر شانس شما در جذب مخاطب را بالا می برد.

این مطلب مفید را بخوانید:  کارت ویزیت الکترونیک یا کارت ویزیت دیجیتال
شروع مشاوره آنلاین
چگونه میتونم راهنمایتون کنم ؟
چاپ دیجیتال رازی
ارائه خدمات چاپ دیجیتال
چاپ پلات و لمینت
کارت ویزیت دیجیتال
چاپ فضای داخل
سازه های نمایشگاهی
چاپ افست عمومی
خدمات پرینت ، پلات و اسکن
تماس از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره
09121895803
لطفا برروی "شروع مشاوره آنلاین" کلیک کنید