چاپ بالشتکی یا چاپ تامپو چیست؟
آبان ۳, ۱۳۹۹
معایب و مزایای چاپ فلکسو
آبان ۵, ۱۳۹۹

مهمترین محصولات و کاربردهای چاپ افست چیست ؟

ار مهمترین کاربردهای چاپ افست میتوان به چاپ اقلام چاپی در تیراژ بالا اشاره کرد. از مهمترین محصولاتی که چاپ آنها با استفاده از چاپ افست انجام می شود میتوان به چاپ پوستر، چاپ بروشور، چاپ کتاب، چاپ کاتالوگ اشاره کرد.

پوسترها : این ابزارهای بزرگ بازاریابی معمولا به صورت نمایش های نقطه خرید (POP) و تبلیغات چاپی برای ترویج محصولات و خدمات به کار می روند. تقاضای زیادی برای چاپ پوسترها در حجم بالا وجود دارد و به طور معملو حداقل 1000 پوستر از طریق یک ماشین چاپ افست چاپ می شوند.

بروشورها : تقریبا تمام حرفه‌ها از شرکتهای کوچک تا بزرگ مقیاس، از بروشورها برای اطلاع رسانی راجع به شرکت محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند. این ابزارهای چاپی تاشو که سفارش انبوهی دارند، معمولا در تیراژ بالا چاپ شده و به دست مشتریان می رسند.

کارت های پستی : هنوز هم بازاریابی مستقیم به کار می آید. به این ترتیب کارتهای پستی ابزارهای موثری برای رسیدن به بازار هدف شما می باشند. این کارت‌ها در تعداد بالا تولید شده و برای مشتریان و خریداران بالقوه‌ای فرستاده می‌شوند که در فهرست‌های پستی ثبت نام کرده‌اند. برای چاپ کارتهای پستی از چاپ افست استفاده می شود تا از عهده‌ی چاپ طرح هایی برآید که نیازمند چاپ پشت به پشت هستند.

کارت ویزیت : اگر می خواهید تا جزییات تماس خود را در اختیار شرکای کاری و مشتریان بالقوه قرار دهید، طراحی کارتهای ویزیت و چاپ آنها از طریق ماشین های چاپ افست می تواند کسب و کار شما را برای افراد مهم تبلیغ نماید. برخلاف دیگر محصولات چاپی این کارتها در سایزهای کوچک آماده می شوند تا به راحتی دست به دست شده و در جیب یا کیف دریافت کنندگان جاشوند. کارت‌های ویزیت در تیراژ 1000 تایی با استفاده از ماشین چاپ افست تولید می شوند و لوازم اقتصادی تری در ترقی شغل شما هستند.

چاپ فولدر و پوشه‌ها : این لوازم چایی که اندازه‌ای متوسط دارند برای جمع آوری اسناد یا کاغذهای کاری به منظور مقاصد ترغیبی یا شغلی به کار می روند. از طریق فرآیندهای چاپ افست، پوشه ها بی توجه به تعداد تصاویر چاپی با کیفیتی بالا تولید می شوند.

Flyers: اکثر flyer ها به صورت پشت و رو چاپ می شوند و حاوی اطلاعاتی راجع به خدمات یا محصول هستند. این برگه ها در مکان هایی با ترافیک شلوغ عابر پیاده پخش می شوند. علاوه بر خروجی کیفیت بالا، قیمت نیز ارزان تر تمام می شود.

منبع: تولید محتوای اینترنتی

قیمت چاپ دیجیتال

این مطلب مفید را بخوانید:  بهترین روش چاپ لیبل در سال ۲۰۲۰ | چاپ دیجیتال یا چاپ فلکسو ؟
شروع مشاوره آنلاین
چگونه میتونم راهنمایتون کنم ؟
چاپ دیجیتال رازی
ارائه خدمات چاپ دیجیتال
چاپ پلات و لمینت
کارت ویزیت دیجیتال
چاپ فضای داخل
سازه های نمایشگاهی
چاپ افست عمومی
خدمات پرینت ، پلات و اسکن
تماس از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره
09121895803
لطفا برروی "شروع مشاوره آنلاین" کلیک کنید