ویژگی چاپگرهای سه‌بعدی
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹
وجه مشترک چاپگرهای سه‌بعدی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹

معرفی نمایشگاه صنعت تبلیغات و چاپ ساین استانبول ترکیه | Sign Istanbul

نمایشگاه صنعت چاپ دیجیتال ترکیه به صورت سالانه با موضوعات صنعت تبلیغات و فن آوری های چاپ دیجیتال در استانبول برگزار میشود.
این نمایشگاه با هدف توسعه پتانسیل صادرات تولید کنندگان داخلی در صنعت تبلیغات و صنعت چاپ دیجیتال و همچنین باز کردن کانال های فروش جدید هم در داخل و هم در خارج از کشور برگزار می گردد. در حالی که بسیاری از غرفه داران واردات را انجام می دهند، نمایشگاه SIGN İstanbul یک پلت فرم یا بستر برای شرکت هایی که مایل به دیدار با خریداران حرفه ای از سراسر کشورهای حوزه آناتولی هستند،نیز فراهم می کند.نمایشگاه صنعت چاپ دیجیتال ترکیه در زمره نمایشگاه هایی است که در تورهای نمایشگاهی، با جمع آوری هزاران نفر از صاحبان مشاغل و غرفه داران از داخل و خارج از کشور ترکیه یک محیط تجاری پویا نیز ایجاد خواهد کرد.
بازدید از این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای طراحان گرافیک و فعالان حوزه تبلیغات و چاپ دیجیتال جهت توسعه و ارتقای فعالیت هایشان خواهد بود.
صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

وسایل و لوازم چاپ دیجیتال،وسایل و لوازم چاپ پارچه، لوازم برش لیزری و CNC، لوازم چاپ و تبلیغات،سیستم های LED، جوهر، وسایل نمایش تصویری،طراحی و گرافیک،سیستم های چاپ سه بعدی، چاپ خانه ها و ناشران
منبع: منابع اینترنتی

از طراحی تا چاپ بروشور

این مطلب مفید را بخوانید:  جلوه های ویژه در چاپ
شروع مشاوره آنلاین
چگونه میتونم راهنمایتون کنم ؟
چاپ دیجیتال رازی
ارائه خدمات چاپ دیجیتال
چاپ پلات و لمینت
کارت ویزیت دیجیتال
چاپ فضای داخل
سازه های نمایشگاهی
چاپ افست عمومی
خدمات پرینت ، پلات و اسکن
تماس از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره
09121895803
لطفا برروی "شروع مشاوره آنلاین" کلیک کنید