کاغذ کتاب یا کاغذ بالکی
مرداد ۳۰, ۱۳۹۹
زیراکس Xerox معرفی شرکت زیراکس
شهریور ۲, ۱۳۹۹

معرفی شرکت نیلپیتر nilpeter | پیشگام چاپ رول در جهان

برند شماره یک جهانی برای چاپ لیبل، لفاف و جعبه

شرکت نیلپیتر دانمارک که به غول صنعت لیبل جهان معروف است با تقریبا صد سال سابقه در ساخت ماشین آلات لیبل نوآورترین و پیشرفته ترین سیستم های چاپ لیبل و بسته بندی انعطافپذیر را به بازار جهان عرضه میکند. به طوری که تمامی بزرگان صنعت لیبل جهان برای سالیان دائم مشتریان متوالی این هستند.

شــرکت نیلپیتــر در اکثــر فن آوری های چاپ پیشــتاز صد در صــد بــازار لیبل بوده، ســطح اختراعــات و فن آوری هــای عرضــه شــده در ماشــین آلات این شــرکت به قدری بالاســت که برای رقبای این شــرکت دســت نیافتنی اســت . قابلیــت چــاپ ماشــین آلات نیلپیتر عــلاوه بر چاپ لیبل و بســته بندی، چــاپ جعبه، لفاف های بســته بندی، آلومینیــوم، لیبل هــای IML، تیوب های پلاســتیکی آرایشی-بهداشــتی و چاپ بر روی کاغذ و مقوا می باشد.

با سرمایه گذاری در ماشین آلات فوق چاپخانه داران قدم بــه آینده صنعــت چاپ خواهند گذاشــت و با ماشین های چاپ نیلپیتر قابلیت چاپ همزمان افست ،فلکسو، اسکرین، گراور را به همراه خدمات دایکات ، طلاکوب ، لمینت ، یووی و… را در یک ماشین خواهند داشت.

گســتره محصولات نیلپیتر در حدی می باشد که کامل تریــن مجموعه چاپ در این شــرکت عرضه می شــود که شامل فلکسو پیشرفته تا افست و چاپ دیجیتــال، از این نظر به کامل ترین ســازنده تولید چاپ لیبل جهان معروف اســت. نــگاه ویژه نیلپیتر به توســعه صنعت لیبل بر آن شده که این شرکت پیشــرفته ترین ماشــین دیجیتال جهــان را به نام پاناراما عرضه کند.

ماشین های نیلپیتر سری افست MO :

شــما می توانید بــا پلیت های افســت، مرکب یووی ،پلاســتیک، کاغذ و مقوا طیف گســترده ای از مواد خام موجــود در بــازار خدمات چــاپ و در نهایــت خدمات تکمیلــی را انجــام دهید. به دلیل کیفیت بســیار بالای چاپ ماشــین آلات فــوق حتی برای چاپ هــای امنیتی اســتفاده می کنند. علاوه بر این بــرای تولید کارت های پلاســتیکی و کارت بانکی بســیار مناســب می باشد. به طــوری که در انتهای خط تولید، کارت تکمیل شــده را آماده تحویل به مشتری خواهید داشت.
نیلپیتر تنها ماشین لیبل جهان با 7 سرو موتور در یک یونیت

ســوال بسیار قابل تامل این است که چرا 7 سرو موتور در این ماشــین آلات مهم می باشــد، دلیل عمده این 7 ســرو موتور دقیقا مثل این است که 7 دست استاد کار در یک واحد چــاپ در حال تکمیل فرایند چاپ شــما می باشــد. تمامی کنترل رجیستری، سرعت موتور، فشار چاپ و جزئیات چاپ توســط این سرو موتورها در حال کنترل می باشد.

کنترل ماشین چاپ فقط با یک تبلت :

تصور کنید کامل ترین ماشــین چــاپ جهان تنها با یک تبلت و بــا قدم زدن در اطراف آن و یــا روز میز کار خود کنترل می شــود، تمامی تنظیمات توسط تبلت فوق انجام خواهد شد و حتی نمونه کارهای چاپی روی هم خوردگی (رجیستری) و کنترل رنگ ها نیز با لمس صفحه این تبلت قابل کنترل اپراتورمی باشد.
نیلپیتر معتبرترین تولید کننده ماشین آلات چاپ لیبل، لفاف و چاپ جعبه در سه قاره اروپا، آمریکای شمالی و آسیا، ماشین چاپ تولید می کند.

اول ماه مه سال ۲۰۱۹ روز ویژه ای برای شرکت نیلپیتر بود. این شرکت دانمارکی که مقر آن در شهر اسلاگی است صدمین سالگرد تأسیس خود را در این روز جشن گرفت. این شرکت که در سال ۱۹۱۹ توسط دو دوست تأسیس شد. در ابتدا برای ماشین آلات چاپ رول در مرکز کپنهاگ خدمات ارایه می کرد. طولی نکشید که اولین ماشین چاپ نیمه روتاری خود را که Simplex نام داشت، در سال ۱۹۲۴ به بازار ارایه کرد. این ماشین در مدل ها و پیکربندی‌های مختلف تا دهه هفتاد میلادی بخشی از تولیدات نیلپیتر بود.

با ورود سطوح چاپ پذیر پشت چسبدار به عرصه چاپ لیبل، نیلپیتر فعالیتهای خود را روی بازار لیبل متمرکز کرد و از آن زمان تاکنون تجهیزات فراوانی برای بازار لیبل عرضه کرده است. تا به امروز شرکت نیلپیتر متعلق به یک خانواده باقی مانده است و توسط لارس و پیتر اریکسون،پدر و پسر، که سومین و چهارمین نسل صاحبان شرکت نیلپیتر هستند، مدیریت می شود.

تولید و ارایه خدمات در سطح جهان :

امروزه نیلپیتر برای بازار لیبل و بسته بندی انعطاف پذیر در سه قاره جهان، شامل اروپا، آمریکای شمالی و آسیا، ماشین چاپ تولید می کند. کیفیت بالا و یکپارچه، عامل اصلی موفقیت نیلپیتر است. کلیه اجزای مهم دستگاه های چاپ درون کارخانه نیلپیتر در دانمارک ساخته می شود، ماشین آلات از اتوماسیون بالا برخوردارند و کنترل کیفیت با جدیت و دقت در طول فرایند تولید اعمال می شود. نیلپیتر چندین شرکت تابعه در سراسر جهان دارد که به مشتریان این شرکت خدمات ارایه می دهند.

نیلپیتر در مجموع چهار خط تولید برای ماشین آلات سری FA ، FB ، MO و Panorama دارد.

مراکز نمایش فن آوری در سراسر جهان :

پنج مرکز فناوری مدرن در دانمارک، آمریکا، تایلند، هند و برزیل جدیدترین تولیدات و فناوری های نیلپیتر را به نمایش گذاشته و در عین حال مکان های مناسبی برای تعامل با چاپکاران در سراسر جهان فراهم می کنند. علاوه بر مراکز فناوری مدرن، شرکت نیلپیتر در سراسر جهان مراکز خدمات پس از فروش مجهزی در اختیار دارد. این مراکز با هماهنگی کارخانه دانمارک، امکان ارایه خدمات در هفت روز هفته را دارند. خدمات پس از فروش نیلپیتر شامل قطعات یدکی، بازسازی ماشین آلات، تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و ارتباط تلفنی با مشتریان است.

نیلپیتر در مجموع چهار خط تولید برای ماشین آلات سری FA ، FB ، MO و Panorama دارد. کلیه قطعات این ماشین آلات توسط نیلپیتر در دانمارک و آمریکا ساخته می شوند. نوآوری ها و ابداعات نیلپیتر این دستگاهها را به ابزاری برای تولید لیبل، لفاف و جعبه با بالاترین کیفیت تبدیل کرده است. ماشین آلات نیل پیتر همراه با ایستگاه‌های Stations)) سیلک اسکرین، گراور، لمینت، فویل کوب سرد، فویل کوب گرم روتاری، فویل کوب تخت و برجسته سازی Embossing))، یونیت های چند منظوره، یونیت ( Cross- Over ) برای تولید لیبل های چندلایه و کتابچه ای، ساخته می شوند. همچنین سیستم تعویض سریع دایکات (Quick Change)، دایکات نیمه روتاری و فناوری های جوهرافشان در انواع ماشین آلات و برای انواع کاربرد قابل نصب است.

این مطلب مفید را بخوانید:  بیشترین سهم صنعت چاپ جهان متعلق به کدام کشور است؟

شرکت نیلپیتر برای انواع کاربردهای لیبل و لفاف، ماشین آلات مناسب تولید می کند. در ماشین آلات نسل جدید FB مسیری که رول درون ماشین باید بپیماید کاهش یافته است. ماشین FB را می توان با انواع پیکربندی ها عرضه کرد. این ماشین با دو عرض ۳۵ و ۴۳ سانتی متر عرضه می شود.

هر دستگاه را می توان متناسب با نیاز هر مشتری پیکربندی کرد، به گونه ای که هر ماشین با ماشین دیگر متفاوت باشد. نیلپیتر در نمایشگاه لیبل اکسپو امسال، دو مدل جدید از سری FA به بازار عرضه کرد. از سوی دیگر برخی از جزئیات ماشین رول عرض متوسط خود را که به زودی به بازار عرضه خواهد شد در معرض دید عموم قرار داد. موتورهای خودتنظیم (Servo Motor) کلیه عملیات چاپ و تکمیلی را در سری FA تنظیم می کنند. در مجموع ۷ موتور خودتنظیم در دستگاه تعبیه شده که کلیه مراحل را به طور خودکار انجام میدهند.

سری جدید ماشین FA که در نمایشگاه لیبل اکسپو نیز عرضه شد، انعطاف پذیرترین ماشینی است که برای چاپ لیبل و لفاف میتواند مورد استفاده قرار گیرد. برای طراحی این ماشین نیلپیتر از رویکرد ویژه ای به نام ( Clean – Hand ) استفاده کرده است. براساس این رویکرد، ساخت این ماشین، کاملا به صورت خودکار و با کمترین دخالت نیروی انسانی انجام شده است. این رویکرد هنگام کار با ماشین نیز به خوبی احساس می شود. کلیه عملیات به صورت خودکار و از طریق تبلت کنترل و نظارت می شود و دخالت اپراتور به حداقل رسیده است. سری FA به گونه ای طراحی و ساخته شده که می توان سیستم های تکمیلی را برای ارایه جلوه های ویژه ای که در آینده به بازار عرضه خواهد شد نیز به آن اضافه کرد.

طراحی منحصر به فرد :

طراحی ماشینهای چاپ نیلپیتر به گونه ای است که هویت خاص و منحصر به فردی به آن داده است. سنت دانمارکی استفاده از خطوط صاف و ساده در طراحی، همراه با سطح بالای کارایی، همواره از اولویتهای نیلپیتر در مرحله طراحی ماشین های چاپ لیبل بوده است. نسل جدید ماشین آلات نیلپیتر از یک اینترفیس (سیستم رابط) بسیار مدرن برخوردار است که کار با ماشین را تا حد زیادی تسهیل می کند.

بینش فراگیر برای آینده :

نیلپیتر طی سال ها، مرزهای فناوری های برتر را درنوردیده و نوآوری های برجسته ای را که به صنعت چاپ و تولید مدرن لیبل شکل داده اند، به بازار عرضه کرده است. این نوآوری ها شامل چاپ فلکسو، یووی، چاپ اسکرین روتاری و اولین سیستم چاپ افست رول کم عرض برای چاپ لیبل و لفاف های بسته بندی می شوند.

امروز شرکت نیلپیتر سازمانی با زیربنای مالی و اقتصادی مستحکم است و بینشی فراگیر برای آینده دارد. لارس اریکسون مدیر ارشد اجرایی و رئیس شرکت نیلپیتر می گوید: برند نیلپیتر با اتکا به تکنولوژی برتر و مشارکتهای تجاری که طی سالهای اخیر پایه ریزی کرده، کاملا در عرصه صنعت لیبل به عنوان سازنده ای با کیفیت بالا شناخته شده است. ما به ارزش همکاری با مشتریان و همکارانمان در صنعت لیبل و لفاف بسته بندی واقفیم و در تلاشیم تا تجارب خود را در اختیار مشتریان و همکاران تجاری مان قرار دهیم. همچنین با سازندگان فناوری ارتباط نزدیک داریم تا از این طریق بتوانیم برای مشتریانمان ارزش افزوده ایجاد کنیم. با تکیه بر جدیدترین روندهای تکنولوژی، متخصصان هوشمند و با استعداد ما، پیوسته راه حل های جدید ابداع می کنند و در اختیار مشتریانمان قرار می دهند؛ راه حل هایی که ما را قادر می سازند تا کماکان نیرویی خلاق در صنعت چاپ باقی بمانیم. در حالی که ما از تجربه صد ساله خود بهره می بریم، در گذشته درجا نمی زنیم و نگاهمان به آینده است. آینده نگری جوهره و ماهیت شرکت نیلپیتر است.

شــرکت نیلپیتر با برنامه های آموزش محور و پروژه محور هم اکنون به بازار ایران وارد شــده و این شرکت به همت نمایندگــی خود در ایران (گروه همتــا) برنامه های خود را برای بازار ایران اعلام کرده است.

منبع : مقالات اینترنتی و تولید محتوا

تعریف چاپ دیجیتال

شروع مشاوره آنلاین
چگونه میتونم راهنمایتون کنم ؟
چاپ دیجیتال رازی
ارائه خدمات چاپ دیجیتال
چاپ پلات و لمینت
کارت ویزیت دیجیتال
چاپ فضای داخل
سازه های نمایشگاهی
چاپ افست عمومی
خدمات پرینت ، پلات و اسکن
تماس از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره
09121895803
لطفا برروی "شروع مشاوره آنلاین" کلیک کنید