انواع تجاری ماشین‌های چاپ افست
مهر ۶, ۱۳۹۹
ویژگى هاى چاپ سیلک اسکرین
مهر ۹, ۱۳۹۹

از چاپ فلکسو برای چاپ چه اقلامی استفاده می شود ؟

پیدایش فلکسوگرافی به اوایل سال های ۱۹۹۰ برمی گردد و مخترع آن (C.Holweg) است که روش چاپ فلکسو را برای چاپ پاکت و ساک کاغذی ابداع نمود. با پیشرفت هایی که در زمینه چاپ فلکسو صورت گرفته است، از آن به عنوان مناسب ترین روش برای چاپ بسته بندی استفاده می شود. برای چاپ تولیداتی مثل انواع پاکت کاغذی و پلاستیکی و کیسه های سلفون و دیگر محصولات، ماشین های تکمیلی دیگری نیز در یک خط کاری با ماشین چاپ فلکسو قرار گرفته تا امکان تولید محصولاتی مثل کت و تولید جعبه از رول چاپ شده فراهم شود.

ماشین های چاپ فلکسو با طراحی خاص برای چاپ و تولید انواع محصولات ساخته می شوند. این نوع ماشین ها اغلب برای چاپ کارهای پر تیراژ مناسب هستند و قابلیت چاپ انواع رول های کاغذ، مقوا، فویل، سلفون و نایلون را در ضخامت های مختلف دارند. ماشین چاپ فلکسو در انواع یک رنگ و چند رنگ ساخته می شود که معمولا بیش از 6 رنگ را چاپ می کند.

از چاپ فلکسو برای تولید بعضی روزنامه ها نیز استفاده می شود. چاپ فلکسو گونه ای از چاپ برجسته محسوب می شود که از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به چاپ های دیگر برجسته برخوردار است. چاپ فلکسو اغلب در صنعت بسته بندی کاربرد دارد.

منبع : چاپخونه محتوا

چاپ فلکسو چگونه عمل می‌کند؟

این مطلب مفید را بخوانید:  مهمترین خصوصیات کاغذ سنگ چیست ؟
شروع مشاوره آنلاین
چگونه میتونم راهنمایتون کنم ؟
چاپ دیجیتال رازی
ارائه خدمات چاپ دیجیتال
چاپ پلات و لمینت
کارت ویزیت دیجیتال
چاپ فضای داخل
سازه های نمایشگاهی
چاپ افست عمومی
خدمات پرینت ، پلات و اسکن
تماس از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره
09121895803
لطفا برروی "شروع مشاوره آنلاین" کلیک کنید