چاپ دیجیتال چاپ دیجیتال رازی چاپ دیجیتال حرفه ای چاپ دیجیتال پلات چاپ دیجیتال لمینت چاپ دیجیتال پلات و لمینت چاپ دیجیتال در تهران قیمت چاپ دیجیتال
چاپ دیجیتال و اهمیت در تبلیغات
فروردین ۲۰, ۱۳۹۷
قیمت چاپ دیجیتال
قیمت چاپ دیجیتال بر چه اساسی است
فروردین ۲۲, ۱۳۹۷
کاربرد طراحی کاتالوگReviewed by Mwadmin on Apr 10Rating: 5.0کاربرد طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ چیست؟

طراحی کاتالوگ بعنوان یکی از تبلیغات مورد نیاز نهادها، شرکت ها و سازمان‌ها و همچینین از موارد پرکاربرد در صنعت چاپ دیجیتال محسوب می‌شود.کاربرد کاتالوگ جمع‌آوری اطلاعاتی مفید از کالا یا خدماتی است که در طی چند صفحه جمع اوری می شود. این اطلاعات می تواند به جز معرفی کالا یا خدمات، بطور مختصر شرکت با سازمان خود را نیز معرفی کنند.

چاپ دیجیتال چاپ کاتالوگ

کاربرد طراحی کاتالوگ چیست؟

بیشترین علت طراحی کاتالوگ برای استفاده اشخاصی است که واسطه میان تولیدکنندگان کالا یا ارائه دهنده خدمات و مصرف کنندگان می باشند. این اشخاص که می توانند فروشندگان، یا بازاریاب ها باشند، پس از دریافت کالا می توانند با دریافت اطلاعات مفید راهنمای خوبی در استفاده از محصول یا خدمات باشند.

کاتالوگ در تیراژ کم چاپ می گردد و علت آن هم این است که اطلاعات گردآوری شده در آن کاربردی برای مصرف کننده نخواهد داشت بلکه اطلاعات لازم را به ویزیتورها و فروشندگان جهت ارائه شرح محصول یا خدمات به مصرف کننده می دهد.

برای مثال فرض کنید یک شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی نیاز دارد تا جهت توزیع کالاهای خود اطلاعاتی را در اختیار فروشندگان متعددی قرار دهد. بازار هدف این شرکت پخش قطعا داروخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی می باشد. بنابراین نیاز دارد تا کاتالوگ‌هایی را برای این مراکز ارسال نماید تا از محصولات آنها اطلاعات لازم را بدست اورده و نسبت به تهیه آن اقدام کنند. همچنین اگر این شرکت چندین بازاریاب و ویزیتور برای جذب مراکز مختلف ارسال کند لازم است که همراه انها چندین کاتالوگ فراهم آورد.

بهترین نوع چاپ کاتالوگ چیست؟

از آنجایی که تعداد محدودی کاتالوگ لازم است و شرکتها تهیه ان را تنها برای خریداران و جذب مراکز مختلف انجام می دهند. در تیراژ پایین توسط چاپ دیجیتال انجام می شود. به این شیوه می توان با توجه به استفاده از مزایای چاپ دیجیتال یک طراحی متنوع و قابل تغییر در طراحی کاتالوگ داشته باشند و قبل از آن تائیدیه لازم را به بخش چاپ بدهند.

این مطلب مفید را بخوانید:  مرکب چاپ اسکرین در چه مواردی مورد نیاز است؟
شروع مشاوره آنلاین
چگونه میتونم راهنمایتون کنم ؟
چاپ دیجیتال رازی
ارائه خدمات چاپ دیجیتال
چاپ پلات و لمینت
کارت ویزیت دیجیتال
چاپ فضای داخل
سازه های نمایشگاهی
چاپ افست عمومی
خدمات پرینت ، پلات و اسکن
تماس از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره
09121895803
لطفا برروی "شروع مشاوره آنلاین" کلیک کنید